ZekerArbo.
Nieuwe naam, dezelfde vertrouwde kwaliteit en gezichten.
Arbo, maar dan wel onder een nieuwe naam. Zeker.
Met trots laten we je weten dat je arbodienst een nieuwe naam heeft gekregen: ZekerArbo. Eigenlijk verandert er verder niet zoveel. We maken het alleen een stuk makkelijker. En voor de volledigheid geven we je alvast antwoorden op veel gestelde vragen.
Wat je graag zeker wilt weten:
Verandert jullie dienstverlening?
Onze dienstverlening verandert niet, alleen de naam wijzigt
Kunnen klanten nog steeds gebruik maken van diensten uit het netwerk van Zorg van de Zaak?
ZekerArbo blijft onderdeel van het Zorg van de Zaak netwerk. Dat betekent dat de samenwerking met ons netwerk blijft bestaan.
Verandert de manier van inloggen?
Het portaal zorgvandezaakonline gaat verder als ZekerArbo online. De manier van inloggen blijft hetzelfde. Je hoeft dus geen nieuwe inloggegevens aan te vragen.
Krijgen klanten nu een andere factuur?
Vanaf 1 januari 2025 worden alle facturen verstuurd op ZekerArbo briefpapier en logo.
De arbodienst is gekoppeld aan mijn verzuimverzekering, wat nu?
Al onze samenwerkingspartners zijn geïnformeerd over onze naamswijziging. Bij de meeste partners hebben wij alles kunnen laten aanpassen naar ZekerArbo. Je ontvangt via de verzekeraar of je adviseur de juiste documenten. De samenwerking met onze partners blijft onverminderd van kracht.
Moet ik als werkgever een nieuw contract afsluiten om aan mijn verplichtingen te voldoen?
ZekerArbo is een nieuwe handelsnaam van Zorg van de Zaak. Ons KVK-nummer en Arbo certificering wijzigen niet. Het huidige contract is nog steeds geldig.
Waarom zou ik als klant meegaan naar ZekerArbo?
De vertrouwde dienstverlening blijft. Met deze overgang zijn wij als gespecialiseerd onderdeel binnen het Zorg van de Zaak netwerk in staat om onze dienstverlening en producten (nog) beter aan te laten sluiten op de behoeften van een MKB-ondernemer en zijn of haar medewerkers.
Blijven jullie als arbodienst landelijke dekking bieden?
Zeker! We blijven vasthouden aan onze postcode verdeling. Zo hebben wij altijd een locatie in de buurt van het woonadres van je werknemers.
Houd ik mijn eigen contactpersonen?
Zeker! Alle medewerkers die nu betrokken zijn bij het MKB gaan mee naar ZekerArbo. De contactpersonen wijzigen niet.
Wat is jullie ambitie met ZekerArbo?
Invulling geven aan onze missie: “iedereen sterker aan het werk”. Met ZekerArbo willen wij in begrijpelijke taal, gerichte producten en diensten en met een trots en toegewijd team het MKB ondersteunen. Terug naar de basis. Arbodienstverlening zonder gedoe.
Kan ik als adviseur ook een abonnement zonder verzuimverzekering voor mijn klant afsluiten?
Zeker! Dat kan eenvoudig via onze webwinkel. De huidige webwinkel wordt overgezet naar ZekerArbo en je abonnement gaat mee. De webwinkel blijft bereikbaar.
Mijn vraag staat er niet tussen, kunnen jullie mij helpen?
Zeker! Ons salessupportteam staat voor je klaar. Zij zijn bereikbaar via 088 277 89 34 en via [email protected]
Hoe kom ik met ZekerArbo in contact?
Al onze e-mailadressen blijven werken. Alleen de @ verandert. Waar je nu @zorgvandezaak.nl gebruikt wordt dit vanaf januari @zekerarbo.nl. De bekende telefoonnummers wijzigen niet. Deze nieuwe website maken we een stuk overzichtelijker en gemakkelijker in gebruik. ZekerArbo krijgt zelfs haar eigen digitale assistent: Fay!

Onze aanpak
We werken vanuit partnerschap door écht te luisteren naar ondernemers en medewerkers. Zo kunnen we oplossingen bieden die aansluiten bij hun unieke situatie. Hoe we dat doen:
- Samen! Dat spreekt voor zich.
- Verzuimduur voorspellen: We komen alleen in actie als het nodig is.
- Duurzame resultaten: We voorkomen verzuim én verhogen productiviteit.
- Gerichte aandacht: Zowel op organisatie, team of individueel.
- Verrassen: We delen regelmatig verrassende en relevante inzichten.
- Kennisbank: We zijn 24/7 beschikbaar.