Ga naar de inhoud

ZekerArbo is overgestapt op Planningsagenda

Log als werkgever of medewerker in via onderstaande buttons.

Planningsagenda

Planningsagenda: sneller, slimmer en flexibeler. Wat betekent dit voor jou?

Bij ZekerArbo spelen we in op de wensen en behoeften van onze klanten en hun medewerkers. Daarom zetten we in op standaardisatie, schaalbaarheid, flexibiliteit en veiligheid.

Om onze dienstverlening nog efficiënter te maken, zijn we sinds 4 november overgestapt op een nieuw cliëntvolgsysteem: Planningsagenda.

Vragen over portalen?

FAQ – Planningsagenda

Planningsagenda

Algemeen

Wat is Planningsagenda?

Planningsagenda is een clientvolgsysteem dat speciaal is ontworpen voor arbodienstverlening. Het biedt een gestandaardiseerde, schaalbare en flexibele omgeving. Het systeem ondersteunt in alle facetten, die komen kijken bij het begeleiden van medewerkers op het gebied van verzuim. Het systeem heeft uitgebreide functionaliteiten voor verzuimbeheer, workflowmanagement en samenwerking tussen professionals.

Waarom kiest ZekerArbo voor Planningsagenda?

ZekerArbo kiest voor Planningsagenda, omdat het een gebruiksvriendelijk en intuïtief systeem is. Daarbij kunnen we de kwaliteit van onze dienstverlening verhogen met behulp van dit systeem. Voor zowel professionals als klanten is het een flinke stap vooruit!

We verbeteren de kwaliteit van onze arbodienstverlening om zo te bouwen aan veerkrachtige, toekomstbestendige medewerkers, die zich goed voelen bij hun werkgever.

Wat zijn de voordelen van Planningsagenda?

De overgang naar planningsagenda leidt tot:  

  • Groter gebruiksgemak  
  • Automatische ondersteuning bij naleving van regelgeving  
  • Heldere terugkoppelingen van professionals 
  • Verbeterde uitwisseling van documenten tussen werkgever en medewerker 

Uitleg werkgeversportaal Planningsagenda

Het nieuwe klantenportaal ziet er een beetje anders uit dan je gewend was. Wil je weten hoe het vernieuwde klantenportaal voor jou werkt? Bekijk dan de onderstaande uitleg videos.

Let op: als je een combinatieproduct met een verzekering hebt afgesloten, dan dient het ziekmelden te gebeuren via het portaal van je verzekeraar.

 

Meer vragen?

Een overgang naar een nieuw systeem is altijd een uitdaging. Heb je toch nog een vraag die onbeantwoord blijft, vraag het dan aan Fay; onze digitale ondersteunende collega. Je vindt haar op elke pagina van de website, rechts onderin in het ronde, groene bolletje.

Zij kan ook veel van je vragen beantwoorden. Of zie onderstaande contactgegevens voor telefonisch of contact via de email.